De kalder mig Trinity (1970) Full Streaming

Play Movie De kalder mig Trinity in HD Video. Watch Full Movie De kalder mig Trinity in High Definition Format. Download Movie De kalder mig Trinity in Best Video Format. Play Streaming De kalder mig Trinity in Best Look Video Format. Online Streaming De kalder mig Trinity in High Definition Quality.


You get a complete beskrivelse af De kalder mig Trinity nedenfor:
  • Original titel : Lo chiamavano Trinità...
  • Film titel : De kalder mig Trinity
  • År for film : 1970
  • Genrer af film : Action, Komedie, Western,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1970-12-22
  • Virksomheder af film : West Film,
  • Landene i film : Italy,
  • Sprog af film : Italiano,
  • Varighed film : 110 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.4
  • Youtube ID film : pzNTQ-a_bUE
  • Oversættelse af film : PL,PT,ZH,FR,NL,ES,EN,DE,IT,HU,RU,NO,SV,CS,DA,PT,HE,KO,EL,TR,
  • Cast af film :Luciano Rossi (Timmy), Gisela Hahn (Sarah), Bud Spencer (Bambino), Terence Hill (Trinity), Thomas Rudy (Emiliano), Riccardo Pizzuti (Jeff), Ugo Sasso (Sheriff), Franco Marletta (), Elena Pedemonte (Judith), Farley Granger (Major Harriman), Remo Capitani (Mezcal), Luigi Bonos (Ozgur), Gaetano Imbró (Blond Bounty Killer), Paolo Magalotti (Bandit), Antonio Monselesan (Wildcat Hendricks), Ezio Marano (Frank/Weasel), Dan Sturkie (Tobias), Steffen Zacharias (Jonathan), Michele Cimarosa (Mexican Prisoner)

0067355

De kalder mig Trinity is the most well liked film excreted by West Film, which has a beskrivelse af filmen er "Den seje dusørjæger Trinity beslutter at besøge sin halvbror Bambino, der ernærer sig som hestetyv og plattenslager. Selvom de to brødre ikke er de oplagte beskyttere, ender de alligevel som eneste værn mellem den onde major Harriman og en gruppe mormoner, hvilket giver anledning til en smule skyderi og store mængder øretæver.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste sound quality and finest bedste skuespillere.

If you are interested strive to hunt for Film efter titel De kalder mig Trinity, you're on the ideal websted. Her kan du beware gratis eller downloade det off of mobilenhed ved at klikke på download-knappen. You possibly can ur variant nyeste filmtitler as a gift ved at registrere a medlem. You simply tager 2 minutes to enroll and luxuriate in thousands of nyeste film free of charge

... Watch Streaming De kalder mig Trinity in High Quality 720p ....




Producer : Italo Zingarelli, Original Music Composer : Franco Micalizzi, Other : Alessandro Alessandroni, Director : Enzo Barboni, Author : Enzo Barboni, Producer : Donald Taylor, Dialogue : Gene Luotto, Executive Producer : Roberto Palaggi, Editor : Giampiero Giunti, Director of Photography : Aldo Giordani, Producer : Joseph E. Levine
Ja, nu du kan se film involverer De kalder mig Trinity helt længde og find den url til dette flick De kalder mig Trinity in High Quality Video.


Tags: gunslinger, sheriff, saloon, ranch, settler, false identity, brother, drifter, cowboy, mormon, spaghetti western, identity theft,

De kalder mig Trinity (1970) Full Streaming Rating: 4.5 By: Members

0 Response to "De kalder mig Trinity (1970) Full Streaming"

Post a Comment