Jeg hedder stadig Trinity (1971) Play Movie

Play Streaming Jeg hedder stadig Trinity in Top Video Format. Watch Full Movie Jeg hedder stadig Trinity in HD Quality. Download Movie Jeg hedder stadig Trinity in High Definition Quality. Full Streaming Jeg hedder stadig Trinity in High Quality. Download Full Jeg hedder stadig Trinity in High Quality Video.


It is clear a full beskrivelse af Jeg hedder stadig Trinity nedenfor:
  • Original titel : ...continuavano a chiamarlo Trinità
  • Film titel : Jeg hedder stadig Trinity
  • År for film : 1971
  • Genrer af film : Komedie, Western,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1971-10-21
  • Virksomheder af film : West Film,
  • Landene i film : Italy,
  • Sprog af film : Italiano,
  • Varighed film : 113 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.1
  • Youtube ID film :
  • Oversættelse af film : FR,DE,PL,RU,NL,PT,SV,CS,DA,HE,EN,IT,ES,HU,KO,EL,PT,TR,
  • Cast af film :Enzo Fiermonte (Wandering farmer), Harry Carey, the mother), Emilio Delle Piane (Parker), Benito Stefanelli (Stingary Smith), Pupo De Luca (Older monk), Antonio Monselesan (Wildcat Hendricks), Bruno Boschetti (), Jean Louis (Murdock), Yanti Somer (Trinity's girl), Dana Ghia (Wandering farmer's wife), Enzo Tarascio (Sheriff), Jr. (The Father), Terence Hill (Der müde Joe), Riccardo Pizzuti (Chief of the Dallas gunmen), Gildo Di Marco (Peasant injured by monks), Gérard Landry (Lopert), Fortunato Arena (Parker Henchman), Franco Ressel (Maitre D'), Gilberto Galimberti (Poker player with eye patch), Bud Spencer (Der Kleine), Jessica Dublin ('Farrah', Luigi Bonos (Bartender Ozgur)

0068154

Jeg hedder stadig Trinity is a better film manufacured by West Film, who have a beskrivelse af filmen er "Trinity og hans omfangsrige bror Bambino har forklædt sig som detektiver på hemmelig mission. De to plattenslagere bliver kontaktet af forbryderlederen James Parker, der tilbyder dem et pænt beløb for at vende det blinde øje til hans aktiviteter. Brødrene tager imod pengene, men da Parker indskærper, at de ikke må opsøge den lokale missionsstation, bliver deres nysgerrighed alligevel for stor, og snart er de på sporet af våbenhandel og en guldskat.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste sound quality and greatest bedste skuespillere.

Back when i første learned about denne film er jeg ikke helt sikker if I one of the idé or do not. Efter at have set det I seem to to share that we really appreciate. I definitely recommend denne film for the people who perhaps your genre Komedie, Western, . Might want to ur det gratis by simply klikke submit og tilmeld, you can surely ur an enormous number of nyeste filmtitler at no cost.

... Watch Streaming Jeg hedder stadig Trinity in HD Video 1080p ....




Director : Enzo Barboni, Editor : Antonio Siciliano, Original Music Composer : Maurizio De Angelis, Producer : Italo Zingarelli, Production Design : Enzo Bulgarelli, Director of Photography : Aldo Giordani, Original Music Composer : Guido De Angelis, Executive Producer : Roberto Palaggi, Executive Producer : Joseph E. Levine, Screenplay : Enzo Barboni, Camera Operator : Angelo Lannutti, Executive Producer : Ezio Palaggi
Ja, nu du kan se film forbundet med Jeg hedder stadig Trinity 100% længde og find den hyperlink til dette video Jeg hedder stadig Trinity in High Definition Format.


Tags: gunslinger, brother brother relationship, hold-up robbery, brother, mistaken identity, cowboy, spaghetti western,

Jeg hedder stadig Trinity (1971) Play Movie Rating: 4.5 By: Members

0 Response to "Jeg hedder stadig Trinity (1971) Play Movie"

Post a Comment